FANDOM

Indetyfikator podmiotu:Bóg SCP

Klasa podmiotu:Wszechpotężny

Opis:

Jest to nieznany SCP zamknięty w wielkiej celi.Jest pierwszym SCP który został złapany.Niektóre teorie mówią o nim że to bóg wszystkich SCP.Zabił tylko grupkę nastolatków w lesie.Raz tylko wysłano jednego doktora do jego celi.Odbył z nim krótki dialog i zginoł długą śmiercią:

Dr:Jak się nazywasz?

SCP:(Coś nie zrozumiałego)

Dr:Mów!

SCP:Jestem...Bogiem!!!(Coś szepcze)

Dr:Dlaczego zabiłeś tych nastolatków.

SCP:(Coś szepcze)ciebię!

Dr:Co mnie?

SCP:(Pokazuje coś doktorowi)To...

Dr:(Za doktorem zamykają się drzwi)O nie!Otwierajcie to!(Pracownicy próbują odtworzyć)Nie nie nie nie...Proszę nie rób tego!On pokazuję mi...(Głośny krzyk doktora).

SCP:(Jakieś nie zrozumiałe słowa)Ha Ha Ha(odgłosy łamiących się kości i rozpruwanego ciała)W też tak skończycie!!!

Wtedy nagranie się kończy.Doktor nie mógł go kamerować bo jak otworzył stalowe drzwi aparat palił się.I to wtedy zakazali wchodzić do celi "Boga".Jest ogłaszany mianem najgroźniejszego SCP.Potem jeszcze raz sprawdzono klatkę SCP Boga i zobaczono lampę i rozprute i całkiem zmiażdżone ciało doktora.Potem pracownicy usłyszeli głos:"Wyjdźcie!!!Bo skończycie jak on...".Wtedy pracownicy szybko wyszli i zamkneli drzwi.Teraz nie wiadomo co się z nim dzieje...Lecz wiadomo że nadal czeka na następnych doktorów.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki